Ładuję...

Reklamacje

Reklamacje towaru

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów niedziałających, wadliwych lub niekompletnych, należy skorzystać z naszego Systemu zgłoszeń reklamacyjnych: KLIKNIJ TUTAJ.

W przypadku produktu marki Broil King, formularz reklamacji dostępny jest tutaj.

Formularz reklamacji możesz także pobrać tutaj lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz też złożyć reklamację, podając:

  • Numer faktury
  • Opis usterki
  • Datę stwierdzenia usterki
  • Zdjęcia wadliwego towaru
  • Adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

1. Reklamacje uszkodzenia przesyłki w transporcie

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie, należy skorzystać z naszego Systemu zgłoszeń reklamacyjnych: KLIKNIJ TUTAJ.

Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta oraz przesłać na adres bok@decofire.pl następujące dane:

  • Protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń.
  • Ilość i rodzaj uszkodzonych produktów.
  • Numer faktury lub paragonu, nazwę firmy / dane osobowe, na jakie zostało złożone zamówienie lub numer zamówienia.

2. Reklamacja rozbieżności zamówienia z otrzymanym towarem

W tym przypadku należy również skorzystać z naszego Systemu zgłoszeń reklamacyjnych: KLIKNIJ TUTAJ.

Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 690 009 919 lub pod adresem bok@decofire.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

Pobierz druk reklamacji