Ładuję...

FAQ

Filtruj:
  • Pytania techniczne Pytania techniczne
  • Dostawa Dostawa
  • Zwrot i reklamacje Zwrot i reklamacje
  • Płatności Płatności
  • Obsługa klienta Obsługa klienta
"Produkt chwilowo niedostępny" – jak mogę dowiedzieć się, kiedy towar będzie dostępny?

W sprawie dostępności towaru możesz skontaktować się z nami drogą mailową: zaopatrzenie@decofire.pl lub telefoniczną: +48 668 151 378 albo +48 690 033 461. Jeśli zauważysz przy produkcie informację: Produkt chwilowo niedostępny, możesz zostawić nam swój adres e-mail, wpisując go w polu Podaj adres e-mail, a następnie kliknąć czerwony przycisk Powiadom o dostępności. Kiedy produkt będzie znowu dostępny w naszym sklepie, otrzymasz powiadomienie e-mail. 

Czy grille wysyłane są na palecie?

Tak, grille wysyłane są na palecie. Przesyłki paletowe są to przesyłki, które ze względu na swoją wagę i wymiary nie są określane jako usługi paczkowe. Obowiązek umieszczenia przesyłki na palecie dotyczy elementów i produktów cięższych niż 30 kg. Wszystkie grille gazowe wysyłane są na palecie. Podobnie niektóre grille węglowe o większych gabarytach również ze względów bezpieczeństwa wysyłane są na paletach. 

Czy i gdzie mogę edytować złożone już zamówienie?

W Panelu Klienta nie ma możliwości edytowania zamówienia. Zamówienie możesz edytować, kontaktując się z obsługą sklepu pod adresem e-mail: zamowienia@decofire.pl lub telefonicznie: +48 668 151 378 i +48 690 033 461.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym po ustaleniu konkretnego terminu, jeżeli są to okolice Krakowa dostarczamy również osobiście na życzenie Klienta.

Adres sklepu stacjonarnego:

Salon "Decofire"
ul. Nad Serafą 56
Kraków 30-864

Czy jest możliwość wymiany produktu na inny towar?

W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z opisem lub zdjęciem, przysługuje prawo zwrotu lub wymiany towaru. Natomiast każdą chęć wymiany produktu na inny towar bez uzasadnionej przyczyny, rozpatrujemy indywidualnie. Warunkiem koniecznym jest to, aby towar był w stanie pełnowartościowym, nie był wcześniej używany i nie był zamawiany indywidualnie na życzenie Klienta (konfigurowany według wskazań Klienta). Aby skonsultować z nami kwestie wymiany na inny towar o takiej samej wartości lub za dopłatą, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 690 009 919 lub pod adresem bok@decofire.pl

Czy jest możliwość zakupu na raty?

Tak, dzięki naszej współpracy z bankiem Credit Agricole możliwy jest zakup produktów od 300 zł na raty 0%! Raty bez oprocentowania możesz otrzymać łatwo, szybko i wygodnie. Przy każdym produkcie, który możesz kupić na raty, znajduje się strzałka z napisem: Oblicz ratę, po kliknięciu, zostaniesz przekierowany do kalkulatora raty Credit Agricole.

Wniosek o raty możesz złożyć u nas w sklepie stacjonarnym, telefonicznie bądź online. Więcej na temat rat w sklepie Decofire.pl znajdziesz tutaj. 

Czy mogę dokonać zwrotu produktu zakupionego na fakturę?

Zwrotu nie można dokonać, jeżeli Klient zakupił towar na firmę. Można natomiast zamówić paragon z NIP-em, do którego zostanie wystawiona faktura, a zwrot będzie obowiązywał nadal na paragon z NIP-em. Zwrot również nie będzie obowiązywał, jeżeli Klient zakupił produkt konfigurowalny indywidualnie np. biokominek na konkretny wymiar lub fotel z dedykowanym wykończeniem. 

Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?

Tak, istnieje możliwość wystawienia faktur z odroczonym terminem płatności dla insytucji państwowych oraz dla firm, z którymi współpracujemy już dłuższy czas.

Czy mogę zmienić dane na swoim koncie?
  • Aby zmienić dane na swój koncie, przejdź w prawym górnym rogu do zakładki Konto
  • W zakładce Moje konto możesz dowolnie edytować swoje dane. 
  • W zakładce Dane konta możesz zmienić swoje: imię, nazwisko, adres NIP, e-mail lub hasło.
  • W zakładce Książka adresowa zmienisz: imię, nazwisko, numer telefonu, adres pocztowy, nazwę firmy oraz numer NIP.
  • Po wprowadzeniu zmian, kliknij czerwony przycisk Zapisz lub Zapisz dane
Czy mogę zrezygnować z zakupu dokonanego w sklepie internetowym?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W Decofire.pl zapewniamy Ci natomiast możliwość zwrotu w ciągu 60 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, nie musisz podawać przyczyny swojej decyzji. 

W celu zrezygnowania z zakupu należy zgłosić ten fakt na adres e-mail: zamowienia@decofire.pl, przesyłając w wiadomości dane takie jak:

  • numer zamówienia
  • imię i nazwisko osoby składającej zamówienie
  • data zamówienia

W wiadomości e-mail, jaką przesyłasz do Działu Reklamacji należy także zamieścić kod produktu, który zamierzasz zwrócić do sklepu. Jeśli nie znasz kodu produktu, możesz skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo, prosząc pracownika sklepu o pomoc w zidentyfikowaniu kodu danego produktu.

Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz od naszego pracownika dalsze instrukcje postępowania w celu sprawnego zamknięcia procedury zwrotu.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji konta?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji konta.

  • Wybieramy dowolny produkt w sklepie i dodajemy go do koszyka, wybierając czerwony przycisk: Dodaj do koszyka.
  • Następnie przechodzimy do koszyka i wybieramy opcję: Przejdź do kasy.
  • W tym miejscu zostaniemy poproszeni o uzupełnienie danych do wysyłki, takich jak: adres e-mail, imię i nazwisko, adres pocztowy i numer telefonu.
  • Wybieramy metodę dostawy i metodę płatności.
  • Klikamy przycisk: Złóż zamówienie.

Zamówienie możesz również złożyć mailowo pod adresem: zamowienia@decofire.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: +48 668 151 378 lub +48 690 033 461.

Warto jednak pamiętać, że w przypadku rejestracji konta w sklepie mamy dodatkowe możliwości, takie jak: 

  • Uproszczony proces składania zamówienia
  • Możliwość śledzenia Twoich zamówień
  • Szybki dostęp do historii zamówień
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
  • Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo.
  • Zamówienie składane telefonicznie pod numerem +48 690 033 461 lub +48 668 151 378 przyjmowane są w dni robocze w godzinach 9.00 – 18.00. W przypadku złożenia zamówienia telefonicznie treść umowy sprzedaży jest niezwłocznie potwierdzana przez nasz sklep poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta. Zawarcie umowy jest skuteczne, jeżeli po otrzymaniu potwierdzenia od Decofire, Klient prześle nam oświadczenie o zawarciu umowy. W tym celu wystarczy odpowiedź na wiadomość e-mail od nas o treści np.: „Akceptuję warunki umowy”.
  • Zamówienia za pośrednictwem e-maila można składać 24 godziny na dobę przez cały rok pod adresem: sklep@decofire.pl. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. W zamówieniu mailowym należy wskazać nazwę i symbol produktu oraz dane: adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj), a także numer telefonu.

     

Czy otrzymam fakturę wraz z zamówieniem?

Aby otrzymać fakturę wraz z zamówieniem, musisz wcześniej zgłosić taką informację. W trakcie dokonywania zakupu w podpunkcie Dowód sprzedaży, zaznacz pole: Faktura VAT oraz wypełnij dane do wystawienia FV. 

Czy towary dostępne w Decofire.pl można kupić offline?

Tak, serdecznie zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Krakowie przy ul. Nad Serafą 56 i ul. Medweckiego 7. Tutaj znajdziesz wybrane produkty z naszej oferty online. Na podstronie Kontakt znajdziesz wirtualny spacer po naszym salonie z oznaczonymi produktami. 

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. W celu dokonania zamówienia zagranicznego, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@decofire.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 668 151 378 i +48 690 033 461. Abyśmy mogli wycenić przesyłkę zagraniczną, potrzebny jest nam adres, pod który ma zostać dostarczona przesyłka oraz informacja o tym, jaki produkt mamy dostarczyć. Po otrzymaniu tych informacji, możemy przygotować odpowiednią wycenę kosztów przesyłki. 

Czy zakupy w sklepie Decofire.pl są bezpieczne?

Zakupy w naszym sklepie są w pełni bezpieczne. Gwarantuje to certyfikat SSL, czyli protokół sieciowy używany do bezpiecznych połączeń internetowych. SSL zapewnia szyfrowanie danych między przeglądarką użytkownika a serwerem. Zabezpiecza on transakcję realizowane w bankowości elektronicznej oraz w systemach płatności online. 

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić przez PayU, w ramach którego skorzystasz z Blika, portfela elektronicznego, karty debetowej lub kredytowej, bądź zostaniesz przekierowany do strony swojego banku. Płatności dokonywane w ten sposób to wielka wygoda, ponieważ nie musisz wypełniać formularza wpłaty. W dodatku dana metoda płatności eliminuje ryzyko błędów, które mogłyby powstać podczas wprowadzania danych do przelewu. Co więcej, płacąc przez PayU, od razu dostajesz potwierdzenie płatności, nie musisz czekać na zaksięgowanie kwoty, jak w przypadku tradycyjnego przelewu. 

Za zamówienie możesz również zapłacić tradycyjnym przelewem (przedpłata na rachunek bankowy), a także dokonać opłaty przy odbiorze w sklepie stacjonarnym Decofire lub wybrać opcję płatności za pobraniem.

Bezpieczeństwo zakupów w naszym sklepie potwierdza także nasza współpraca z firmą eTrusted Shops: Gwarancja bezpieczeństwa zakupów eTrusted Shops. 

Więcej o formach płatności znajdziesz tutaj

Czym są raty 0% i kto może z nich skorzystać?

Z rat 0% może skorzystać każdy Klient, którego wartość koszyka przekroczy 300 zł. Raty 0% pozwalają dokonać zakupu z Rzeczywistą Roczną Stopą Oprocentowania (RRSO), która wynosi 0%. Oznacza to, że Klient nie ponosi dodatkowych kosztów, decydując się na zakup produktu w ramach rat 0%.

Aby skorzystać z zakupu na raty 0%, wystarczy:

  • Wybrać towar i złożyć zamówienie – gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł, wybierz Credit Agricole Raty 0%.
  • Wyślij wniosek po uzupełnieniu swoich danych – wstępną decyzję otrzymasz już po chwili.
  • Potwierdzić swoją tożsamość – przelej 1 zł i załącz zdjęcia dowodu osobistego (kredyty w Decofire do 4000 zł podlegają weryfikacji w RDO, jeżeli dane we wniosku są zgodne, to Klient kierowany jest na uproszczoną ścieżkę – bez potrzeby załączania dowodu).
  • Podpisać umowę – zaakceptuj regulamin i podpisz umowę hasłem, które otrzymasz SMS-em.
  • Realizacja zamówienia – zamówiony towar wysyłamy na Twój adres.

Szczegóły znajdziesz tutaj. 

Dlaczego na karcie towaru nie ma podanej ceny tylko informacja o indywidualnej wycenie?

Niektóre produkty dostępne w naszym sklepie możesz zamówić i skonfigurować wedle własnych wytycznych, przygotowując dla nas indywidualny projekt lub zlecając nam przygotowanie takiego projektu dla Ciebie. W zależności od zastosowanych materiałów czy wymiarów potrzebnego produktu, możemy przygotować dla Ciebie dedykowaną wycenę. Ta opcja jest więc dostępna przy produktach, które są realizowane na podstawie Twoich wytycznych. W kwestii indywidualnej wyceny, skontaktuj się z nami drogą telefoniczną +48 668 151 378 i +48 690 033 461 lub mailową: sklep@decofire.pl

Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Poniżej znajdziesz kilka przyczyn, dla których możesz nie mieć możliwości dodania produktu do koszyka:

  • Produkt jest chwilowo niedostępny i nie ma go w naszym magazynie – wtedy możesz podać swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o dostępności produktu.
  • Produkt nie ma określonej ceny, jest ona podawana po kontakcie z naszym sklepem – możesz wtedy napisać do nas na adres: zamowienia@decofire.pl lub zadzwonić pod numer: +48 668 151 378 oraz +48 690 033 461 i telefonicznie lub mailowo ustalić szczegóły dotyczące zakupu.
  • Nie wybrałeś dodatkowej opcji z formularza przy produkcie, która jest wymagana do ustalenia prawidłowej ceny. Wtedy po nieudanej próbie dodania produktu do koszyka, zostaniesz o tym poinformowany i poproszony o uzupełnienie brakującej opcji w formularzu. 
Gdzie mieści się sklep stacjonarny Decofire?

Sklep stacjonarny Decofire mieści się w Krakowie przy ul. Nad Serafą 56 oraz przy ul. Medweckiego 7. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu! Możesz także zobaczyć, jak wygląda nasz sklep w wersji online.

Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej o Decofire.pl

Multibrand Decofire.pl to sklep internetowy z siedzibą w Krakowie, w którym znajdziesz produkty do wyposażenia domu i ogrodu. Jesteśmy obecni na rynku już 10 lat, pracując przez ten czas na Wasze zaufanie i ciesząc się zainteresowaniem wśród klientów z całej Polski. Więcej o nas możesz dowiedzieć się w sekcji O firmie. 

 

Gdzie przekazać zwracany produkt?

Zwrotu należy dokonać na adres sklepu stacjonarnego Decofire.pl pod poniższy adres. Do zwracanego produktu dołącz Formularz odstąpienia od umowy

Decofire Grupa sp. z o. o.
Zabawa 549,
32-020 Wieliczka

Gdzie sprawdzić historię zamówień?
  • Historię zamówień możesz sprawdzić, przechodząc do zakładki Konto
  • Następnie z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Zamówienia
  • Po przejściu do zakładki zobaczysz listę Twoich zamówień.
Gdzie znajdę dowód zakupu?

Dowód zakupu w formie elektronicznej otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail, dodatkowo dowód zakupu będzie także dołączony do Twojego produktu. W sklepie Decofire wystawiamy dwa rodzaje dokumentów:

1) Faktura VAT
2) Paragon imienny

Dodatkowo, Klient na życzenie może otrzymać:

3) Paragon z NIP-em


Faktura VAT – Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT wraz z zamówieniem, musisz wcześniej nas o tym poinformować. Zrobisz to w bardzo prosty sposób – w trakcie dokonywania zakupu w widoku Koszyka w podpunkcie Dowód sprzedaży po lewej stronie, zaznacz pole: Faktura VAT oraz wypełnij dane do wystawienia FV. Poniżej znajdziesz wzór FV:

Faktura w Decofire

 

Paragon imienny – paragony imienne są przez nas zafiskalizowane. Wystawiamy je jako imienne, ponieważ sprzedawane przez nas produkty mają długi czas gwarancji. Prosimy Klienta o podanie danych, aby po 4–5 latach od momentu zakupu, nadal miał dostęp do takiego dokumentu i w razie potrzeby mógł bez problemu dokonać procesu reklamacyjnego. Poniżej znajdziesz wzór paragonu imiennego:

Paragon imienny w Decofire

Paragon z NIP-em – dokonując zakupu w Decofire.pl, możesz zażyczyć sobie również wystawienia przez nas paragonu z NIP-em, tak, aby wystawić później na tej podstawie fakturę. Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w 2020 r., fakturę do sprzedaży zarejestrowanej na kasie fiskalnej i potwierdzonej paragonem można wystawić tylko wtedy, jeżeli paragon ten zawiera NIP (źródło: Ministerstwo Finansów). Aktualnie, zgodnie z obowiązującym prawem, nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu, na którym nie widnieje numer NIP. 

Gdzie została zarejestrowana firma Decofire?

Dane rejestrowe firmy znajdziesz również w zakładce Kontakt. Pełne dane rejestrowe:

Decofire Grupa sp. z o. o. (dawniej Decofire Grupa Tomasz Dobosz, Michał Dobosz s.c.)
Mała Wieś 304
32-002 Mała Wieś

NIP: 6832087285
Regon: 362561850
KRS: 0001027590

Jak anulować zamówienie?

Możesz anulować zamówienie, kontaktując się z obsługą sklepu pod adresem: zamowienia@decofire.pl lub telefonicznie: +48 668 151 378 i +48 690 033 461.

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się pod numerem telefonu: +48 668 151 378 i +48 690 033 461 lub pod adresem e-mail: sklep@decofire.pl od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 18.00 oraz w sobotę od godz. 9.00 – 15.00. Zapraszamy do kontaktu!

Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Za złożone zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów:

  • Przelewem na rachunek bankowy – w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • Przy odbiorze, czyli za pobraniem – zapłata powinna nastąpić gotówką do rąk osoby dostarczającej towar w dniu dostawy,
  • Za pośrednictwem systemu PayU.pl – zapłata powinna nastąpić w terminie 1 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • Za pośrednictwem Rat systemu PayU.pl – termin zapłaty określa umowa pożyczki/kredytu,
  • Za pośrednictwem systemu CA Raty – termin zapłaty określa umowa pożyczki/kredytu.
Jak sprawdzić status zamówienia?
  • Na stronie głównej przechodzimy do zakładki Konto. 
  • Z menu po lewej stronie wybieramy zakładkę Zamówienia.
  • Tutaj mamy opisany aktualny status zamówienia, jeśli chcesz zobaczyć więcej, kliknij niewielką strzałkę po prawej stronie.
Jak sprawdzić, kiedy dotrze do mnie przesyłka?

Status przesyłki sprawdzisz po zalogowaniu się do panelu w zakładce Zamówienia. Przy informacji Zamówione produkty, widnieje link Śledź zamówienie, w którym zobaczysz informacje o tym, gdzie znajduje się zamówiony przez Ciebie produkt. Dodatkowo każdy Klient otrzymuje informację o zamówienie na podany przez siebie adres e-mail.

Jak ustawić inny adres dostawy?

Adres dostawy możesz zmienić na w Panelu klienta, przechodząc do zakładki Książka adresowa. Aby zatwierdzić zmiany, wybierz na końcu czerwony przycisk Zapisz adres

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy do zamówienia, które już zostało przez Ciebie złożone, należy niezwłocznie wysłać do nas maila na adres sklep@decofire.pl z poprawnym adresem dostawy lub poinformować nas telefonicznie: +48 668 151 378 lub +48 690 033 461.

Jak usunąć swoje konto?

Aby usunąć konto w sklepie Decofire.pl:

  1. Zaloguj się na swoje konto w panelu.
  2. Następnie wybierz opcję RODO:

RODO

     3. Wybieramy opcję Usuń moje konto.

Usunięcie konta

Jak zalogować się na swoje konto?
  • Aby zalogować się na swoje konto, wybieramy w prawym górnym rogu na stronie głównej zakładkę Konto.
  • Wpisujemy swój adres e-mail i hasło, a następnie wybieramy czerwony przycisk Zaloguj się.
  • Możemy także zalogować się za pomocą konta na Facebooku lub Google.
Jak zarejestrować się przez Facebooka lub konto Google?
  • Aby zarejestrować się przez Facebooka lub konto Google, wybierz zakładkę Konto
  • Następnie wybieramy niebieski przycisk z napisem Facebook, w nowym oknie otworzy się nasze konto na Facebooku. Aplikacja Social login decofire poprosi nas o otrzymanie uprawnień: imię i nazwisko, zdjęcie profilowe i adres e-mail. Jeśli wyrażamy zgodę, klikamy na niebieski przycisk: Kontynuuj jako [nasze imię].
    Aplikacja nie ma możliwości publikowania żadnych treści na Facebooku.
  • Aby zarejestrować się za pomocą konta Google w zakładce Konto, wybieramy czerwony przycisk z napisem Google. Wyświetli się nowe okno, gdzie musimy wybrać konto, za pomocą którego chcemy się zalogować. Po wyborze zostaniemy ponownie przeniesieni do sklepu i zalogowani. 
Jak założyć konto w sklepie?
  • Konto w sklepie Decofire możemy założyć w bardzo prosty sposób. W prawym górnym rogu na stronie głównej wybieramy ikonę Konto.

jak-zalozyc-konto-w-decofire

  • Następnie po prawej stronie wybieramy czerwony przycisk Utwórz konto.
  • W formularzu uzupełniamy swoje dane, takie jak: imię i nazwisko, e-mail oraz hasło.
  • Zaznaczamy pole antyspamowe, pole związane z przetwarzaniem danych osobowych, akceptację regulaminu, dobrowolnie możemy również zdecydować się na chęć otrzymywania newslettera.
  • Klikamy czerwony przycisk Utwórz konto.

 

 

Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru?

Średnio czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni. Jeżeli produkt jest sprowadzany na zamówienie danego klienta, to czas oczekiwania wynosi 10-14 dni. Więcej o wysyłce i czasie dostawy znajdziesz tutaj

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy są uzależnione od kwoty zamówienia: 

Rodzaje płatności i dostawy:

Płatne przelewem (płatność z góry)

  • Zamówienia na kwotę do 199,00 zł – koszt dostawy: 12,90 zł
  • Zamówienia na kwotę powyżej 199,00 zł – DARMOWA DOSTAWA

Płatnne za pobraniem (płatność przy odbiorze)

  • Zamówienia na kwotę do 999,00 zł – koszt dostawy: 19,90 zł
  • Zamówienia na kwotę powyżej 999,00 zł – DARMOWA DOSTAWA

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy na konkretnie ustalony termin, jeżeli są to okolice Krakowa, zamówienia dostarczamy również osobiście na życzenie Klienta.

Więcej o wysyłce i czasie dostawy znajdziesz tutaj

Jakim kurierem wysyłacie zamówienia?

Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem firm: FedEx, DPD, Schenker i Pekaes. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego po dniu wysłania.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Nasz sklep nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprawdź więcej w Regulaminie

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru?

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki), wybierając sposób wysyłki tak, aby towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym.

Na jaki okres można rozłożyć zakup na raty?

Zakup produktów możesz rozłożyć na wybraną przez siebie liczbę rat w zakresie od 3 do 36. Szczegóły dotyczące zakupów na raty znajdziesz tutaj: Kupuj na raty w Decofire.pl

Nie pamiętam hasła, nie mogę się zalogować, co mam zrobić?
  • Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, przejdź do zakładki Konto.
  • Następnie po lewej stronie wybierz opcję: Nie pamiętasz hasła?
  • Podaj swój adres e-mail, na który prześlemy Ci link do zresetowania hasła.
  • Zaznacz pole mówiące o tym, że nie jesteś botem. 
  • Kliknij czerwony przycisk Zresetuj moje hasło
  • Zaloguj się na adres e-mail, który podałeś podczas procedury odzyskiwania hasła, w e-mailu od Decofire kliknij czarny przycisk: Ustaw nowe hasło.
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?

Jeżeli otrzymaliście Państwo towar niezgodny z opisem lub zdjęciem, przysługuje prawo do zwrotu lub wymiany. Jednocześnie przepraszamy za wszystkie wynikające z naszej winy pomyłki. Aby dokonać zwrotu lub wymiany, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 690 009 919 lub pod adresem bok@decofire.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

Po jakim czasie księgowana jest płatność?

Nasz sklep księguje płatności natychmiast, kiedy otrzymujemy informację o tym, że przelew przyszedł na konto. 

Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić?

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 690 009 919 oraz przesłać na adres bok@decofire.pl następujące dane:

  • Protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeżeli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń.
  • Ilość i rodzaj uszkodzonych produktów.
  • Numer faktury lub paragonu, nazwę firmy/dane osobowe, na jakie zostało złożone zamówienie lub numer zamówienia.
W jakich godzinach dostępna jest obsługa klienta?

Obsługa Klienta dostępna jest pod numerem telefonu: +48 668 151 378 i +48 690 033 461 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00 oraz w sobotę od godz. 9.00 – 15.00.

Możesz także skontaktować się, wysyłając wiadomość pod adres e-mail: sklep@decofire.pl

Zapraszamy do kontaktu!

W jakich godzinach można się z nami skontaktować?

Zachęcamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 18.00 oraz w sobotę od godz. 9.00 – 15.00. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj

W jakim czasie muszę dokonać płatności?

Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:

  • Przelewem na rachunek bankowy – w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • Za pobraniem (czyli przy odbiorze) – płatność powinna nastąpić gotówką do rąk osoby dostarczającej towar w dniu dostawy,
  • Poprzez system PayU.pl – płatność powinna nastąpić w terminie 1 dnia od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • Poprzez Raty systemu PayU.pl – termin zapłaty określa umowa pożyczki/kredytu,
  • Za pośrednictwem systemu CA Raty – termin płatności zostaje określony w umowie pożyczki/kredytu.