Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
System zgłoszeń reklamacyjnych
W celu zaoferowania najwyższej jakości obsługi, przygotowaliśmy dla Państwa system zgłoszeń reklamacyjnych, który pozwala usprawnić i przyspieszyć proces reklamacji. Prosimy o wybór odpowiedniej ścieżki reklamacji, w zależności od tego, w jaki sposób dokonano zakupu.
1) Klient sklepu internetowego, który zakładał konto: jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie – po zalogowaniu, w sekcji Moje konto przejdź do zakładki Reklamacje.
Po wejściu do sekcji Reklamacje, kliknij: Dodaj nowe zgłoszenie. Następnie wybierz z listy zamówienie, którego dotyczy zgłoszenie.
2) Klient sklepu internetowego, który nie zakładał konta: jeżeli robiłeś/aś zamówienie w naszym sklepie internetowym, ale nie zakładałeś/aś konta Klienta, zgłoszenie możesz wysłać przez ten formularz.
3) Klient spoza sklepu internetowgo: jeżeli jesteś Klientem spoza sklepu internetowego (dokonałeś/aś zakupu w sklepie stacjonarnym, telefonicznie lub poprzez e-mail), skorzystaj z tego formularza.