PROMOCJA „Kup WMF Perfection i odbierz zwrot nawet do 1500 zł!”

Ładuję...

REGULAMIN PROMOCJI „KUP WMF PERFECTION I ODBIERZ ZWROT NAWET DO 1500 ZŁ* NA  KONTO!”


§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem promocji ekspresów do kawy marki WMF pod nazwą „Kup WMF Perfection i odbierz zwrot nawet do 1500 zł* na konto!” („Promocja”) oraz fundatorem nagród jest Groupe SEB Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres siedziby: ul. Inflancka 4C, 00-189 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000103545, NIP: 5220101645, o kapitale zakładowym wwysokości 21 000 000 zł („Organizator”).

2. Czynności organizacyjno-techniczne związane z przeprowadzeniem Promocji wykonuje Grupa 3 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Agencja Reklamowa sp.k. z siedzibą w Krakowie, ul. Murarska 3, 31-311 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000595708, NIP: 6772355485, działająca w imieniu i na rzecz Organizatora („Agencja”). W sprawie Promocji można kontaktować się z Agencją na adres e-mail: wmf@promocje.grupa3.com.pl oraz pod numerem telefonu: 726 680 900.

3. Promocja dotyczy wyłącznie następujących modeli ekspresów marki WMF („Produkt Promocyjny”) o referencji:

3.1. WMF Perfection 640;
3.2. WMF Perfection 660;
3.3. WMF Perfection 680.
3.4. CP850D15 ESP FULL AUTO PERFECTION 840.
3.5. CP853D15 ESP FULL AUTO PERFECTION 860;
3.6. CP856D15 ESP FULL AUTO PERFECTION 880;
3.7. CP855815 ESP FULL AUTO PERFECTION 890;

4. Promocja jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje w sklepach stacjonarnych („Sklepy Stacjonarne”) oraz w sklepach internetowych („Sklepy  Internetowe”), w których w sprzedaży znajdują się Produkty Promocyjne, z zastrzeżeniem ustępu poniżej.

5. Promocja nie obowiązuje w sklepach stacjonarnych WMF (sklepy firmowe WMF) oraz w sklepach stacjonarnych Tefal (sklepy firmowe Tefal) – z wyjątkiem Sklepu Tefal w Westfield Mokotów (ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa), gdzie Promocja obowiązuje.

6. W Promocji uwzględniane są zakupy Produktów Promocyjnych dokonane w Sklepach Stacjonarnych oraz w Sklepach Internetowych, z zastrzeżeniem ust. 5 powyżej, w okresie od dnia 12 stycznia 2024 r. do wyczerpania budżetu przewidzianego na nagrody w Promocji (§ 2 ust. 6-7 Regulaminu), nie później jednak niż do dnia 11 lutego 2024 r. („Okres Sprzedaży  Promocyjnej”). Dla celów Promocji o dacie dokonania zakupu decyduje data nabycia Produktu Promocyjnego uwidoczniona na dowodzie zakupu.

7. Promocja kierowana jest wyłącznie do konsumentów i tylko konsument może wziąć w niej udział. Przez konsumenta rozumie się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22¹ Kodeksu cywilnego). Dla celów Promocji za zakup dokonany przez konsumenta uznaje się zakup udokumentowany paragonem fiskalnym (bez NIP-u nabywcy) lub tzw. fakturą konsumencką, tj. fakturą wystawioną dla osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (faktura bez NIP-u nabywcy).

8. Osoby biorące udział w Promocji, poprzez zaakceptowanie oświadczenia zawartego w formularzu zgłoszeniowym potwierdzają zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu.

*W zależności od modelu kupionego Produktu Promocyjnego.

§ 2. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJI

1. Uczestnikiem Promocji może być jedynie pełnoletnia osoba fizyczna, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jako konsument w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego („Uczestnik”):

1.1. w Okresie Sprzedaży Promocyjnej, o którym mowa w § 1 ust. 6 Regulaminu, dokona zakupu Produktu Promocyjnego w Sklepie Stacjonarnym lub w Sklepie Internetowym, z zastrzeżeniem § 1 ust. 5 Regulaminu, a ponadto nie skorzysta z przysługującego jej ustawowego lub umownego prawa do odstąpienia od umowy (zwrotu) Produktu Promocyjnego; oraz

1.2. spełni pozostałe warunki Promocji wskazane w Regulaminie, w tym prawidłowo wypełni i wyśle formularz zgłoszeniowy, o którym mowa w ust. 8 poniżej, załączając wymagane załączniki.

2. W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz pracownicy Agencji.

3. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.

4. Uczestnictwo w Promocji nie może być łączone z udziałem w innych promocjach organizowanych przez Organizatora lub przeprowadzanych na jego zlecenie, dotyczących nabytego przez Uczestnika Produktu Promocyjnego („Inne Promocje”), chyba że z regulaminu lub innego dokumentu określającego zasady i warunki takiej Innej Promocji wyraźnie wynika co innego.

5. Każdy Uczestnik może skorzystać z Promocji tylko jeden raz, poprzez zgłoszenie zakupu 1 (jednego) Produktu Promocyjnego.

6. Uczestnik, który w Okresie Sprzedaży Promocyjnej zakupi w Punkcie Sprzedaży Objętym Promocją Produkt Promocyjny i spełni pozostałe warunki Promocji określone w Regulaminie, otrzyma, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej, nagrodę w postaci:

6.1. Przy zakupie Produktu Promocyjnego wymienionego w § 1 ust. 3 punkcie 3.1  Uczestnik może otrzymać Nagrodę w postaci jednorazowego zwrotu kwoty pieniężnej w wysokości 600,00 zł, wypłaconej Uczestnikowi na wskazany w formularzu, o którym mowa w ust. 8 poniżej, numer rachunku w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej („Nagroda”). Na Nagrody przewidziany jest budżet w wysokości zapewniającej wypłatę 50 Nagród.

6.2. Przy zakupie Produktu Promocyjnego wymienionego w § 1 ust. 3 punktach od 3.2 do  3.3, Uczestnik może otrzymać Nagrodę w postaci jednorazowego zwrotu kwoty pieniężnej w wysokości 800,00 zł, wypłaconej Uczestnikowi na wskazany w formularzu, o którym mowa w ust. 8 poniżej, numer rachunku w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej („Nagroda”). Na Nagrody przewidziany jest budżet w wysokości zapewniającej wypłatę 50 Nagród.

6.3. Przy zakupie Produktu Promocyjnego wymienionego w § 1 ust. 3 punktach od 3.4 do  3.7, Uczestnik może otrzymać Nagrodę w postaci jednorazowego zwrotu kwoty pieniężnej w wysokości 1500,00 zł, wypłaconej Uczestnikowi na wskazany w formularzu, o którym mowa w ust. 8 poniżej, numer rachunku w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej („Nagroda”). Na Nagrody przewidziany jest budżet w wysokości zapewniającej wypłatę 100 Nagród.

7. Nagrody są przyznawane według kolejności zgłoszeń. Prawo otrzymania Nagrody przysługuje do wyczerpania zapasów określonych w ust. 6 pkt 6.1-6.3 powyżej, czyli:

7.1. w przypadku Nagrody, o której mowa w ust. 6 pkt 6.1 – pierwszym 50 Uczestnikom, którzy zgłosili zakup Produktu Promocyjnego wymienionego w § 1 ust. 3 punkcie 3.1.

7.2. w przypadku Nagrody, o której mowa w ust. 6 pkt 6.2 – pierwszym 50 Uczestnikom, którzy zgłosili zakup Produktu Promocyjnego wymienionego w § 1 ust. 3 punktach 3.2 – 3.3.

7.3. w przypadku Nagrody, o której mowa w ust. 6 pkt 6.3 – pierwszym 100 Uczestnikom, którzy zgłosili zakup Produktu Promocyjnego wymienionego w § 1 ust. 3 punktach 3.4 – 3.7.

8. O prawie do otrzymania Nagrody, w tym także w określonych przypadkach konkretnej spośród Nagród przewidzianych dla danego Produktu Promocyjnego (ust. 6 pkt 6.2, 6.3, powyżej), decyduje kolejność zgłoszeń w Promocji poprzez wypełnienie i przesłanie formularza, o którym mowa w ust. 8 poniżej. W przypadku wyczerpania puli Nagród, Uczestnik nie ma prawa do otrzymania Nagrody, zaś kolejne zgłoszenia uczestnictwa w Promocji nie są przyjmowane.

8. W celu otrzymania Nagrody Uczestnik zobowiązany jest w terminie 10 (dziesięciu) dni kalendarzowych od dnia zakupu wejść na stronę internetową https://formularz.wmf.pl/ i wypełnić prawidłowo formularz zgłoszeniowy („Formularz”). W Formularzu wymagane jest m.in.:

8.1. podanie danych osobowych Uczestnika (imię i nazwisko, numer rachunku Uczestnika prowadzonego przez bank działający w Polsce lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo*kredytową działającą w Polsce, adres e-mail);

8.2. załączenie czytelnego skanu lub zdjęcia cyfrowego dowodu zakupu Produktu Promocyjnego (paragon lub faktura konsumencka) albo dowodu zakupu w postaci elektronicznej (elektroniczny paragon lub elektroniczna faktura konsumencka) i czytelnego zdjęcia cyfrowego wyciętego kodu kreskowego EAN znajdującego się na opakowaniu (pudełku) po Produkcie Promocyjnym oraz zdjęcia cyfrowego opakowania (pudełka) po Produkcie Promocyjnym ukazującym miejsce po wyciętym kodzie kreskowym („Zgłoszenie”).

8.3. wskazanie zakupionego Produktu Promocyjnego;

8.4. złożenie oświadczenia (poprzez zaznaczenie „okienka wyboru”) o zapoznaniu się z Regulaminem i akceptacji jego postanowień.

9. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania dowodu zakupu Produktu Promocyjnego (paragon lub faktura konsumencka) i wyciętego kodu kreskowego (EAN) z opakowania Produktu Promocyjnego do upływu terminu, o którym mowa w § 4 ust. 2 Regulaminu. Na wyraźną prośbę Agencji, zgłoszoną Uczestnikowi w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od daty wysłania Zgłoszenia, Uczestnik prześle dowód zakupu Produktu Promocyjnego (nie dotyczy to dowodu zakupu w postaci elektronicznej – np. faktury elektronicznej) wraz z kodem kreskowym (EAN) z opakowania Produktu Promocyjnego za pośrednictwem firmy kurierskiej, na koszt Agencji, na następujący adres: Grupa 3 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Agencja Reklamowa sp.k., ul. Murarska 3, 31-311 Kraków, z dopiskiem „Kup WMF Perfection i odbierz zwrot nawet 1500 zł na konto!”. Agencja odeśle Uczestnikowi otrzymany dowód zakupu Produktu Promocyjnego wraz z kodem kreskowym (EAN) z opakowania w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od daty ich otrzymania od Uczestnika.

10. Weryfikacja Zgłoszenia nastąpi maksymalnie do 14 (czternastu) dni roboczych od momentu wysłania przez Uczestnika kompletnego Formularza wraz z wymaganymi załącznikami. Po spełnieniu przez Uczestnika warunków z ust. 1-8 powyżej, Uczestnik w terminie do 21  (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty pozytywnej weryfikacji Zgłoszenia otrzyma Nagrodę przelewem na numer rachunku wskazany w Formularzu.

11.Dane osobowe Uczestnika wskazane w Formularzu powinny być zgodne z danymi osobowymi nabywcy Produktu Promocyjnego wskazanymi na dowodzie zakupu (o ile dane osobowe na dowodzie zakupu zostały ujawnione).

12. Osoby, które nie spełniły warunków udziału w Promocji wskazanych w Regulaminie, zostaną o tym poinformowane przez Agencję poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail podany w Formularzu.

§ 3. PODATKI

Nagrody związane ze sprzedażą premiową, otrzymane przez Uczestników Promocji, są zwolnione od podatku dochodowego od osób fizycznych, gdyż ich jednorazowa wartość nie przekracza kwoty 2 000 zł (art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).

§ 4. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być przesyłane na adres Agencji: Grupa 3 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Agencja Reklamowa sp.k., ul. Murarska 3, 31-311 Kraków, z dopiskiem „Kup WMF Perfection i odbierz zwrot nawet 1500 zł na konto!” lub pocztą elektroniczną na adres: wmf@promocje.grupa3.com.pl.4

2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację oraz jej adres do korespondencji (w przypadku reklamacji wysłanej listem) albo adres e-mail (w przypadku reklamacji przesłanej pocztą elektroniczną), jak również opis lub wskazanie przyczyny reklamacji i treść żądania.

3. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona listem poleconym na adres podany w reklamacji, a w przypadku gdy reklamacja została wysłana przez Uczestnika pocztą elektroniczną – na adres email Uczestnika wskazany w Formularzu.

4. Postępowanie reklamacyjne prowadzone będzie przez Agencję, działającą w imieniu i na rzecz Organizatora. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu i przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

5. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne. W każdym wypadku Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

§ 5. DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

1. [RODO] Dane osobowe Uczestników Promocji będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych („RODO”) oraz zgodnie z innymi wydanymi na jego podstawie polskimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w związku z ochroną danych osobowych.

2. [Administrator i dane kontaktowe] Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator – Groupe SEB Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Inflancka 4C, 00-189 Warszawa („Administrator”). W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Administratorem listownie na powyższy adres siedziby lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: RODO@groupeseb.com.

3. [Inspektor ochrony danych] Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych i wykonywaniem praw osób, których dane dotyczą, na adres e-mail: RODO@groupeseb.com lub listownie na adres: Groupe SEB Polska sp. z o.o., ul. Inflancka 4C, 00-189 Warszawa z dopiskiem „IOD”.

4. [Przekazywanie danych osobowych innym podmiotom] Odbiorcą danych osobowych jest Agencja – Grupa 3 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Agencja Reklamowa sp.k. z siedzibą w Krakowie (ul. Murarska 3, 31-311 Kraków), której Administrator, na podstawie odrębnej umowy, powierzył przetwarzanie danych osobowych Uczestników w celu i zakresie niezbędnym do obsługi i realizacji Promocji. Odbiorcami danych osobowych Uczestników są również podmioty, z których usług korzysta Administrator lub Agencja w celu obsługi i realizacji Promocji, takie jak: dostawcy usług IT (np. hosting, poczta elektroniczna); firma kurierska realizująca obsługę przesyłek; poczta; bank; ewentualnie również kancelarie prawne lub firmy księgowe. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do żądania informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. [Zakres przetwarzanych danych] W celu realizacji obowiązków wynikających z przeprowadzenia Promocji Uczestnik podaje Organizatorowi swoje dane osobowe, tj.: imię i nazwisko, adres e-mail, numer rachunku Uczestnika, a w przypadku postępowania reklamacyjnego adres korespondencyjny lub adres e-mail, na jaki ma zostać przesłana odpowiedź. Podanie danych osobowych, o których mowa w niniejszym ustępie jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Promocji.

6. [Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych] Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

6.1. udział Uczestnika w Promocji i realizacja obowiązków wynikających z realizacji Promocji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, ponieważ przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, jak również 5 do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

6.2. ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z udziałem w Promocji, w tym w związku z postępowaniem reklamacyjnym lub przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), jakim jest obrona jego praw i interesów majątkowych;

6.3. spełnienie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności wynikających z przepisów prawa podatkowego – podstawą przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych, którym podlega Administrator (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

6.4. wysyłka na adres e-mail newslettera i innych treści marketingowych dotyczących produktów, ofert, promocji i aktualności Administratora – jeżeli Uczestnik wyraził dobrowolną zgodę na otrzymywanie takich wiadomości (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

7. [Newsletter i treści marketingowe – zgoda] Zgoda na otrzymywanie newslettera i innych treści marketingowych Administratora obejmuje zgodę na otrzymywanie od Administratora na podany adres e-mail (również za pomocą systemów do automatycznej wysyłki wiadomości) treści marketingowych dotyczących produktów, ofert, promocji i aktualności Administratora, w tym treści dopasowanych do Uczestnika w wyniku profilowania, a także realizację programu lojalnościowego przeznaczonego dla osób zapisanych do newslettera (Klub). Zgoda obejmuje również przetwarzanie przez Administratora w powyższym celu danych osobowych Uczestnika (imię i nazwisko, adres e-mail, dane zebrane w ramach profilowania). Udzieloną zgodę, o której mowa powyżej, można cofnąć w dowolnym momencie (np. kontaktując się z Administratorem na adres e-mail: RODO@groupeseb.com, jak również korzystając ze specjalnego linku widocznego w wiadomości newslettera). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. [Okres przetwarzania danych osobowych] Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji poszczególnych celów przetwarzania, tj. w przypadku:

8.1. udziału Uczestnika w Promocji i wykonania obowiązków wynikających z realizacji Promocji zgodnie z postanowieniami Regulaminu – do czasu zakończenia udziału Uczestnika w Promocji i spełnienia obowiązków wynikających z Promocji;

8.2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z udziałem w Promocji, w tym w związku z postępowaniem reklamacyjnym lub przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika – do czasu przedawnienia roszczeń majątkowych z tytułu udziału w Promocji lub roszczeń majątkowych związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu;

8.3. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych – do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa;

8.4. wysyłki na adres e-mail newslettera i innych treści marketingowych dotyczących produktów, ofert, promocji i aktualności Administratora – nie dłużej niż do czasu wycofania zgody.

9. [Przysługujące prawa] Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo:

9.1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych (w tym otrzymania ich kopii);

9.2. sprostowania (poprawiania) danych;

9.3. żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych;

9.4. wycofania zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce na podstawie zgody przed jej cofnięciem);

9.5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych (w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

9.6. przenoszenia danych dostarczonych Administratorowi (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – lub umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

9.7. wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli osoba, której dane dotyczą uważa, że przetwarzanie jej danych następuje z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych (w Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

10. [Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego] Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

11. [Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy] Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

§ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zasady przeprowadzania Promocji określa Regulamin oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.

2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://formularz.wmf.pl/ oraz w biurze siedziby Organizatora i Agencji.

3. Więcej informacji na temat Promocji można uzyskać również pod adresem e-mail: wmf@promocje.grupa3.com.pl lub pod numerem infolinii 726 680 900 (infolinia jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00).

4. Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.

Warszawa, dnia 11 stycznia 2024 r.