Zwrot

Odstąpienie od umowy sprzedaży

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży

1. Zwrot ustawowy

a. Informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Szczegóły realizacji zwrotów w Regulaminie Sklepu.

b. Przed odesłaniem produktu bardzo prosimy o powiadomienie drogą mailową sklep@decofire.pl lub reklamacje@decofire.pl lub telefoniczną. To może znacznie przyspieszyć proces zwrotu.

c. Bardzo prosimy o odesłanie wraz ze zwracanym produktem paragonu oraz podanie danych potrzebnych do przelewu zwracanych przez sklep pieniędzy.

d. Jeżeli otrzymaliście Państwo towar niezgodny z opisem lub zdjęciem także przysługuje prawo do zwrotu lub wymiany. Jednocześnie przepraszamy za wszystkie wynikające z naszej winy pomyłki.

e. Obowiązki sklepu dotyczące zwrotu 14 dniowego regulowane są ustawowo.

Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu

2. Zwrot 60 dniowy tylko w Decofire.pl

a. Po upływie ustawowego terminu zwrotu nadal masz możliwość odesłania do nas towaru dzięki wydłużeniu przez sklep Decofire.pl terminu zwrotu do 60 dni od otrzymania produktu.

b. Umożliwiamy Pańśtwu spokojne zastanowienie oraz dajemy bardzo dużo czasu na przemyślenie decyzji zakupowej.

c. W sklepie Decofire.pl towar można zwrócić nawet do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu (odebrania przesyłki kurierskiej).

Zwrot 60 dniowy oparty jest na warunkach jakie zostały szczegółowo zapisane w Regulaminie Sklepu

Zwrotu należy dokonywać na adres Salonu sprzedaży Decofire.pl

"Decofire Grupa s.c."
ul. Nad Serafą 56,
Kraków 30-864
tel: +48 668-151-378

Pobierz druk odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Reklamacje

Reklamacje towaru

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając:

  • Numer faktury
  • Opis usterki
  • Datę stwierdzenia usterki
  • Zdjęcia wadliwego towaru
  • Adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

1. Reklamacje uszkodzenia przesyłki w transporcie

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta oraz przesłać na adres sklep@decofire.pl następujące dane:

  • Protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
  • Zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
  • Ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
  • Numer faktury lub paragonu, nazwę firmy / dane osobowe na jakie zostało złożone zamówienie lub numer zamówienia

2. Reklamacja rozbieżności zamówienia z otrzymanym towarem

W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 668 151 378 lub pod adresem sklep@decofire.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

Pobierz druk reklamacji